MissLolu :3

Alla inlägg under april 2013

Av misslolu - 7 april 2013 18:43

Här e en bild på mig! :3 För en tjej sa till mig att hon ville se mig irl, så då får hon väll det! ;3 kram // Lolu ♥  

Av misslolu - 7 april 2013 16:21

Då har man vart i stan!, och då köpte jag en webbkamera! ;3 för den jag har nu e kaputt ;D ska testa den nya när jag kommer hem!, är väldigt spänd över om den är bra, men den kommer iaf vara bättre än den gamla tror jag! ;) kram // Lolu <3

Av misslolu - 7 april 2013 15:11

Jaha, då sitter man i bilen och är snart i stan :), vi ska nt göra så mkt där bara gå in på intersport och kanske net on net elr nåt ;) men jag bloggar vidare snart igen! C; kram // Lolu <3

Av misslolu - 7 april 2013 13:16

Heej! Nu ska jag snart till stan! då ska jag leta efter en webbkamera så ni kanske får se en bild på mig, elr nåt ;D men aja vi ses när jag kommer hem! c: Förresten det är skola för mig imorn så jag kanske nt hinner blogga :C, elr så tar jag upp mobilen och bloggar när jag säger till läraren att jag ska '' gå på toa'' :D Det kör vi på! xD Men vi ses! kram // Lolu ♥

^^

Av misslolu - 7 april 2013 12:03

Heei ^^ Nu tänkte jag gör en liten tävling!, igentligen ingen riktig men det är roligt! xD Det går ut på att skriva en rolig historia elr ett kul skämt elr något sånt, och det skämtet jag tycker är roligast ska jag skriva på bloggen och vad vinnaren heter!, elr nt! ;D Men det är bara för jag nt har så mkt att göra! ;P men vi ses snart! kram // Lolu ♥

Av misslolu - 7 april 2013 10:33

Nu sitter jag i soffan och bloggar med mobilen ^^ Har rättså tråkigt nu med c; Men nu mst jag gå! :) kram // Lolu <3

Av misslolu - 7 april 2013 08:22

Heej! Nu sitter jag vid datorn och e inne på msp! (moviestarplanet) Och så läser jag en annan blogg som e super bra! ^^ Den heter MissBiyuu.bloggplatsen.se, jag känner den tjejen som gör den bloggen, och hon e grym! ;D Men jag hittar nt på så mkt just nu ... c; Men jag ska skriva nåt senare om jag gör något trevligt C; kram // Lolu ♥

Av misslolu - 6 april 2013 17:17

Heej! Detta är min första blogg! Jag tänkte blogga om mitt liv, och kanske lite till! ;) men hoppas ni gillar den! ^^ kram // Lolu ♥

Tidigare månad - Senare månad

♥♥♥♥♥♥

Välkommen till bloggen!
scriptkoder.com

Just nu hör du mina favvo låtar! :D

Presentation


Tjenare Mustascho! ^^
Jag är en tjej som ÄLSKAR att blogga om mitt galna liv! ;33 Men nu får du läsa bloggen! ^^
som är där! --------->
Men om du vill läsa mer om mig klicka på "Visa presentation"

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni att åka till Gekås?
 Ja :)
 Nja :/
 Nej :(

En fin muspekare :)

Klocka :3

Kalender ^^

Vill du kontakta mig?

På Instragram heter jag,

MissLolu ;**

Jag har skype med, där heter jag oxå,

MissLolu ;**

Sen har jag Videofyme, där heter jag OXÅ xDD,

MissLolu ;**

Hej då! ^^

Följ gärna bloggen :3

 

Gästbok C;

Översätt ;33

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS

:)

:D

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards