MissLolu :3

Alla inlägg under april 2013

Av misslolu - 17 april 2013 18:23

Nu har jag kommit hem från stan!, det var jätte kul! C; här får ni bilder på vad jag köpte! :3 Jag köpte rosa och lime gröna sko-snören på H&M för 30 kr   Sen köpte jag en borste med en spegel på TGR (Tiger) för 10 kr Jag köpte också 4 st klämmor på Glitter för 30 kr   Sist men nt mist så köpte jag en skarf på Cubus som igentligen kostar 100 kr men jag fick den för 50 kr!, billigt! ;) kram // Lolu ♥  

Av misslolu - 16 april 2013 21:05

Ska gå och lägga mig snart! Dröm sött! ♥ kram // Lolu ♥

Av misslolu - 16 april 2013 19:32

Jag tror nt jag kommer blogga mkt imorn! :c, för jag ska åka till stan och jag ska vara där ett tag! så jag kommer nog nt blogga mkt, kanske bloggar mera på onsdag kväll isf! ;) ville bara att ni skulle veta det! C; men vi hörs! kram // Lolu ♥

Av misslolu - 16 april 2013 19:27

Heeei ^^ nu sitter jag vid datorn och lyssnar på Skrillex han e as bra! ;) annars gör jag nt så mkt! förresten så här skulle jag se ut om jag var en chibi figur! C;   kram // Lolu ♥

Av misslolu - 16 april 2013 17:31

Sry för att jag nt har bloggat idag!, jag vaknade sent på morgonen så jag hann nt, och sen så var jag med några kompisar så jag kunde nt då heller ... men nu gör jag det! och nu så äter jag flingor och e inne på msp! men vi hörs kram // Lolu ♥ Här e mina flingor!   Såhär har jag sätt ut idag! C;

Av misslolu - 15 april 2013 16:45

Jag längtar så mkt till på onsdag!, nu tänker ni säkert men säg det då din okokta korv! -.- och eftersom jag inte vill va nån korv så svarar jag på det! (dålig humor jag vet! XD) men det är för att jag ska till stan! OMG! vilken händelse! XD det mst va med på nyheterna! XDD nä, men det ska bli kul!, jag ska ditt med 2 kompisar! (Evelina & Embla) så det kommer bli trevligt! c: och så längtar jag till på fredag men det tror jag att ni vet vrf jag längtar dit, men jag kan säga det iaf! den stora Misslolu (jag XD) ska på kalas-party, som min kompis kallar det! (Embla) och det är Embla som ska ha kalas-partyt! ;) och hon fyller år imorn! det blir trevligt!, elr ... nej inte igentligen ... vi ska ha historia-prov ... bajs också! jag hatar prov! fast vem gör inte det? C; aja vi hörs! kram // Lolu ♥  

Av misslolu - 15 april 2013 07:33

Idag är det skola ... skit :c fast det är lite kul endå, man träffar ju sina kompisar! c: och imorron ska vi ha historia-prov på Gustav Vasa och sånt tröökigt! C; jag bloggar när jag kommer hem! och här nere får ni en bild på hur jag kommer se ut idag i skolan! :* kram // Lolu ♥  

Av misslolu - 14 april 2013 20:34

Ska gå och lägga mig snart! Go natt! ... :*

♥♥♥♥♥♥

Välkommen till bloggen!
scriptkoder.com

Just nu hör du mina favvo låtar! :D

Presentation


Tjenare Mustascho! ^^
Jag är en tjej som ÄLSKAR att blogga om mitt galna liv! ;33 Men nu får du läsa bloggen! ^^
som är där! --------->
Men om du vill läsa mer om mig klicka på "Visa presentation"

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni att åka till Gekås?
 Ja :)
 Nja :/
 Nej :(

En fin muspekare :)

Klocka :3

Kalender ^^

Vill du kontakta mig?

På Instragram heter jag,

MissLolu ;**

Jag har skype med, där heter jag oxå,

MissLolu ;**

Sen har jag Videofyme, där heter jag OXÅ xDD,

MissLolu ;**

Hej då! ^^

Följ gärna bloggen :3

 

Gästbok C;

Översätt ;33

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS

:)

:D

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards