MissLolu :3

Alla inlägg under september 2013

Av misslolu - 5 september 2013 19:52

Idag har jag vart i skolan, och vi fick våra ipads idag! (: det är svarta ipad 2or, och jag är sjukt glad att vi har fått dom! (Dom är från min skola!) har längtat efter dom i ett halvår ungefär (; har laddat ner massa skit på den redan, haha ;D snart ska jag spela på min ipad när jag har skrivit klart inlägget :3 längtar till imorn, så man får träffa alla mina fina kompisar! ;3 har fått sjukt många nya kompisar! Fast jag saknar mina gamla lite grann ... ;( fast jag träffar dom på rasterna så det är inte så farligt (; ska se om jag kan blogga imorn oxå! Men jag lovar inget, har mkt läxor att hålla koll på ;D Bye! ^^

Tidigare månad - Senare månad

♥♥♥♥♥♥

Välkommen till bloggen!
scriptkoder.com

Just nu hör du mina favvo låtar! :D

Presentation


Tjenare Mustascho! ^^
Jag är en tjej som ÄLSKAR att blogga om mitt galna liv! ;33 Men nu får du läsa bloggen! ^^
som är där! --------->
Men om du vill läsa mer om mig klicka på "Visa presentation"

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni att åka till Gekås?
 Ja :)
 Nja :/
 Nej :(

En fin muspekare :)

Klocka :3

Kalender ^^

Vill du kontakta mig?

På Instragram heter jag,

MissLolu ;**

Jag har skype med, där heter jag oxå,

MissLolu ;**

Sen har jag Videofyme, där heter jag OXÅ xDD,

MissLolu ;**

Hej då! ^^

Följ gärna bloggen :3

 

Gästbok C;

Översätt ;33

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS

:)

:D

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards