MissLolu :3

Alla inlägg under april 2013

Av misslolu - 12 april 2013 16:47

Nu kollar jag på Plus på svt!, och så äter jag flingor!, Special K närmare bestämt! ;) men jag skriver mera senare! kram // Lolu ♥   Mina flingor! xD 

Av misslolu - 12 april 2013 14:28

Nu kollar jag på tv och bloggar!, skönt att det är fredag! ;) och jag ska logga in på msp också, jag längtar tills min mamma kommer hem c; fast det är bara för att hon kommer med godis! xD men nu mst jag chilla vidare! kram // Lolu ♥  

Av misslolu - 12 april 2013 07:18

Gomorron! sry att jag nt skrev något efter skolan, jag va med en kompis som heter Maja :) och vi åkte på hennes sparkcyklar!, i nästan 2 timmar! så när jag kom hem kl 17.45 elr nåt, så gick jag och la mig i soffan, och sen så gick jag och la mig kl 20.00 typ så jag orkade nt blogga! :( men idag!, då ni! xD då ska jag blogga super mkt!, hoppas jag!, men nu ska jag äta frukost så vi ses senare! och här nere får ni en bild på mig hur jag kommer se ut idag i skolan! c: kram // Lolu ♥  

Av misslolu - 11 april 2013 07:18

Hejsan svejsan! nu sitter jag och e inne på msp, som vanligt! ;) idag i skolan ska jag ta en spruta!, och det är bara vi tjejer som ska ta den, fast det är bara för att det är livmoderhalscancer sprutan, elr vad man ska kalla den :) Men nu ska jag äta frukost så vi ses sen!, när jag har tagit sprutan ... c: här får ni en bild på mig här nere! kram // Lolu ♥  

Av misslolu - 10 april 2013 16:59

Heei! Jag har gjort en omröstning och undrat om ni vill att jag ska sminka mig skit fult! ;D och det är bara 3 som har röstat, så jag kommer nog bara sminka mig fult om det är minst 10 som röstat!, så ni får kämpa lite för att jag ska bli ful!, oj! det lät lite fel!, haha! XD   men vi ses! kram // Lolu ♥ 

Av misslolu - 10 april 2013 15:25

Nu sitter jag vid datorn och e inne på msp!, har nt så mkt att göra, så jag har lite små tröök! c: och i skolan imorn ska vi ta en spruta! :/ den är mot livmoderhalscancer elr nåt sånt, jag är nt så rädd för sprutor elr så, men jag älskar dom nt heller! ;) men jag ska blogga senare hoppas jag! :3 så vi ses! kram // Lolu ♥

Av misslolu - 10 april 2013 07:23

Tjenare!, nu äter jag frukost och kollar på tv, men jag bloggar mest! ^^ då ska man till skolan igen snart! :c men när jag kommer hem ska jag blogga lite om dagen! ;) men här nere får ni en bild på hur jag kommer se ut idag! :) hoppas ni får en bra dag! kram // Lolu ♥  

Av misslolu - 9 april 2013 19:33

  Förlåt att jag skrev så lite!, men jag hade nt fått plats att skriva hur j'vla underbar Bi Yu är! <'333 ;**

♥♥♥♥♥♥

Välkommen till bloggen!
scriptkoder.com

Just nu hör du mina favvo låtar! :D

Presentation


Tjenare Mustascho! ^^
Jag är en tjej som ÄLSKAR att blogga om mitt galna liv! ;33 Men nu får du läsa bloggen! ^^
som är där! --------->
Men om du vill läsa mer om mig klicka på "Visa presentation"

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni att åka till Gekås?
 Ja :)
 Nja :/
 Nej :(

En fin muspekare :)

Klocka :3

Kalender ^^

Vill du kontakta mig?

På Instragram heter jag,

MissLolu ;**

Jag har skype med, där heter jag oxå,

MissLolu ;**

Sen har jag Videofyme, där heter jag OXÅ xDD,

MissLolu ;**

Hej då! ^^

Följ gärna bloggen :3

 

Gästbok C;

Översätt ;33

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS

:)

:D

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards