MissLolu :3

Alla inlägg under april 2013

Av misslolu - 27 april 2013 10:16

Nu kan jag äntligen blogga lite! :) igår så var jag på en fest oss en kompis!, fast det var inte super mega kul precis men aja .... idag ska jag och 2 kompisar sälja en tidning som vi har gjort själva! ;D och sen när vi har tjänat typ 300 kr ska vi ha ett partaj! av pengarna vi har tjänat då asså! C; det blir nog roligt! men jag ska nog blogga senare idag! kram

// Lolu ♥

Av misslolu - 24 april 2013 19:35

Heeej! förlåt att jag aldrig bloggar men just nu har jag massa läxor! men jag ska försöka blogga hela tiden nu! just nu kollar jag på Bert på youtube! :) kram

// Lolu ♥

?

Av misslolu - 20 april 2013 14:54

Heeei ^^ jag undrar om ni vill att jag ska skriva om något mer i bloggen?, tex om ni vill att jag ska skriva om vad jag har för smink elr hur många skor jag har elr något helt annat! det är bara om ni vill att jag ska skriva mer om något! :) förresten det var sista gången det var dans så den 5 maj e det avslutning! c; och ikväll ska jag sova över med mina 2 bästisar! det blir väldigt trevligt! :3 kram

// Lolu ♥
 

Av misslolu - 20 april 2013 09:10

Heej, nu e jag helt förstörd! Både på ett bra och ett dåligt sätt! Det som är att jag e bra förstörd elr hur man säger e för att jag hade så grymt kul igår! ;) Och det som e dåligt är att jag e sjuk nu! ;( jag har ont i halsen, täppt i näsan och MASSA slem i halsen! fast det brukar vara värst på morgonen antar jag, så det blir nog bra sen! :) kram // Lolu <3

Av misslolu - 19 april 2013 14:37

Det e fredag!!! och jag ska snart åka till Embla, som ska ha kalas-party! ;) elr snart och snart ... det e om typ ... om 3 timmar! men det är idag iaf! c: här får ni en blid på hur jag kommer se ut på kalas-partyt! kram

// Lolu ♥  

Av misslolu - 18 april 2013 20:41

Ska sova snart!, natti natti ;** och förrsten nu e det 10 st som har röstat!! ;) och det värkar som att ni vill att jag ska sminka mig ful! XDD men jag gör det på måndag ist för jag är lite upptagen i helgen! men vi hörs imorn! kram

// Lolu ♥

Av misslolu - 18 april 2013 17:27

Jag längtar till så mkt! jag blir tokig!!! C; för imorn ska jag på kalas-party, på lördag ska jag sova över med mina 2 bästisar!, och på söndag ska jag åka buss in till halmstad och träffa min kusin som har en lägenhet där!, hon e 10 år äldre än mig så att ni vet! c: så det blir trevligt ^^ men jag önskar att det var samma tid som det är nu men att det var fredag!!! då skulle jag snart åka till min kompis! ;D jag blir galen!!!!!!! aaaah! JAG VILL ATT DET SKA BLI FREDAG, LÖRDAG, SÖNDAG!!!! XDD aja jag mst försöka chilla lite ... om det går! XD kram

// Lolu ♥

Av misslolu - 18 april 2013 15:05

Ledsen att jag nt bloggar så mkt nu ... men jag har nt så mkt att blogga om :c men jag ska försöka blogga så mkt jag bara kan! ;) just nu e jag inne på msp och lyssnar på musik! trevligt! :3 och imorn kommer nån tandläkare till vår skola! och då ska vi säkert få såna där runda rosa äckliga tabletter! ;C men det blir roligt på kvällen för då ska jag på kalas-party! xD men vi ses sen! kram

// Lolu ♥

♥♥♥♥♥♥

Välkommen till bloggen!
scriptkoder.com

Just nu hör du mina favvo låtar! :D

Presentation


Tjenare Mustascho! ^^
Jag är en tjej som ÄLSKAR att blogga om mitt galna liv! ;33 Men nu får du läsa bloggen! ^^
som är där! --------->
Men om du vill läsa mer om mig klicka på "Visa presentation"

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni att åka till Gekås?
 Ja :)
 Nja :/
 Nej :(

En fin muspekare :)

Klocka :3

Kalender ^^

Vill du kontakta mig?

På Instragram heter jag,

MissLolu ;**

Jag har skype med, där heter jag oxå,

MissLolu ;**

Sen har jag Videofyme, där heter jag OXÅ xDD,

MissLolu ;**

Hej då! ^^

Följ gärna bloggen :3

 

Gästbok C;

Översätt ;33

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS

:)

:D

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards