MissLolu :3

Alla inlägg under april 2013

Av misslolu - 30 april 2013 14:53

Just nu sitter jag vid datorn och gör inget! ;) så jag har väldigt tröök! C; men imorn så ska jag åka till antingen Ullared eller Eurostop med min farmor och farfar! ;) SÅ DET BLIR TREVLIGT!!! xD men vi ses sen! ;** kram

// Lolu ♥

Av misslolu - 29 april 2013 19:42

Money in my heart forever! ♥ ;**     

Av misslolu - 29 april 2013 18:36

Nu snurrar jag i min dator-stol! Wiiiiee! ;D Och så ska jag på partaj på fredag! tredje gången! (Jag är visst poppis! ;D) Nä jag skojar bara! xD Ska snart åka till en bank där jag bor och hämta en hundralapp som jag ska köpa en present för! C; kram // Lolu ♥ Nu snurrar jag! Wiiiee! XDD  

Av misslolu - 28 april 2013 18:58

Nu skypar jag med en kompis! och jag var med mina 2 kompisar idag och vi sålde vår tidning!, kan ni gissa hur mycket pengar vi har tjänat idag? ;) 275 kr!!! C; men nu mst jag fortsätta skypa! kram

// Lolu ♥ Såhär såg jag ut idag! ;)   Och detta är vår hemgjorda tidning som heter: Allt du vill ha och mer C; Vet att den inte är så snygg, men vi e ju bara barn! xD  

Av misslolu - 28 april 2013 09:27

Nu har jag gjort en ansiktsmask!, Jag tycker det ser ut som att jag har bajs i ansiktet! XDD Den funkar jätte bra iaf! Och om ni vill ha receptet så skriv en kommentar eller skicka en fråga via frågerutan! Kram

// Lolu ♥ 

Av misslolu - 28 april 2013 08:05

Nu sitter jag i soffan och slöar lite! ;) och idag ska jag kanske va med 2 kompisar! Fast jag vet inte om jag orkar det, för jag var uppe rättså länge igår :) Imorgon är det skola ... Igen ... Fast vi ska inte va i skolan på onsdag för då var det ... Nä vad heter det? ... Aja skit i det! xD Vi är lediga iaf! ;D Men nu ska jag äta frukost! Kram// Lolu <3

Av misslolu - 27 april 2013 19:06

Hemgjord pizza!, yummy yummy! ;33

♥♥♥♥♥♥

Välkommen till bloggen!
scriptkoder.com

Just nu hör du mina favvo låtar! :D

Presentation


Tjenare Mustascho! ^^
Jag är en tjej som ÄLSKAR att blogga om mitt galna liv! ;33 Men nu får du läsa bloggen! ^^
som är där! --------->
Men om du vill läsa mer om mig klicka på "Visa presentation"

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni att åka till Gekås?
 Ja :)
 Nja :/
 Nej :(

En fin muspekare :)

Klocka :3

Kalender ^^

Vill du kontakta mig?

På Instragram heter jag,

MissLolu ;**

Jag har skype med, där heter jag oxå,

MissLolu ;**

Sen har jag Videofyme, där heter jag OXÅ xDD,

MissLolu ;**

Hej då! ^^

Följ gärna bloggen :3

 

Gästbok C;

Översätt ;33

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS

:)

:D

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards