MissLolu :3

Alla inlägg under april 2013

Av misslolu - 14 april 2013 17:39

Jag dricker cola innan maten! OMG!! XD säg inget till min mamma! XDD  

Av misslolu - 14 april 2013 11:30

Heeei!, jag tänkte ha en liten frågevecka!, så ni skriver bara en liten fråga till mig om ni undrar något! ;) den börjar imorgon! (måndag) och slutar om en vecka! C; det blir väll trevligt? >:3 hoppas att ni skriver en liten fråga, skulle bli jätte glad isf! och OM ni ska skriva en fråga (som hade varit trevligt ;3) skriv den i frågerutan! :3 kram // Lolu ♥

Av misslolu - 14 april 2013 08:36

Heei! Nu pratar jag med en jätte rolig tjej på msp!, hon heter Aylaa<3 !, vi bara pratar lite och så! här nere e en bild på mig och Aylaa<3 ! Jag är till vänster och Aylaa<3 är till höger! kram // Lolu ♥ p.s jag skriver mer senare! C;  

Av misslolu - 14 april 2013 07:45

Nu sitter jag och spelar msp, och bloggar såklart! ;) idag ska jag nt göra så mkt, ska bara följa med min pappa och golfa!, så att ni vet jag gillar nt golf! c; så igentligen vet jag nt vrf jag förljer med! xD men nu ska jag äta frukost! vi ses! kram // Lolu ♥

Av misslolu - 13 april 2013 17:08

Gissa vem som ska på partaj på fredag! ( inte programet! xD ) jag ska på party!, hos en super bra kompis! C; längtar as mkt!! ;) ni kan läsa inbjudan nedan! kram // Lolu ♥  

Av misslolu - 13 april 2013 12:03

Nu ska jag sticka till Falkenberg om 30 min! om ni såg mitt förr förra inlägg så vet ni vrf jag ska dit! ;) men om ni inte har läst det så kan jag säga att jag ska till Falkenberg för att jag dansar där! c; men nu mst jag äta, här får ni en bild på hur jag ser ut just nu!, och kommer se ut på dansen! c: kram // Lolu ♥  

Av misslolu - 12 april 2013 21:07

Ska gå och lägga mig snart! sov gott! ^^ kram // Lolu ♥  

Av misslolu - 12 april 2013 20:01

Heii! nu äter jag glass! Yummy yummy! :3 förresten ska bli kul imorn för då ska jag åka till Falkenberg och dansa! Jag går i en dans-skola som heter bliss dance academy, elr nåt sånt! ;) jag rekommenderar bliss! fast det kostar mkt!, men det är kul! c; Nä nu ska jag kolla på Let's dance! vi hörs! kram // Lolu ♥

  Så här ser glassen ut! ;)

♥♥♥♥♥♥

Välkommen till bloggen!
scriptkoder.com

Just nu hör du mina favvo låtar! :D

Presentation


Tjenare Mustascho! ^^
Jag är en tjej som ÄLSKAR att blogga om mitt galna liv! ;33 Men nu får du läsa bloggen! ^^
som är där! --------->
Men om du vill läsa mer om mig klicka på "Visa presentation"

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni att åka till Gekås?
 Ja :)
 Nja :/
 Nej :(

En fin muspekare :)

Klocka :3

Kalender ^^

Vill du kontakta mig?

På Instragram heter jag,

MissLolu ;**

Jag har skype med, där heter jag oxå,

MissLolu ;**

Sen har jag Videofyme, där heter jag OXÅ xDD,

MissLolu ;**

Hej då! ^^

Följ gärna bloggen :3

 

Gästbok C;

Översätt ;33

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS

:)

:D

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards