MissLolu :3

Alla inlägg under maj 2013

Av misslolu - 30 maj 2013 16:47

Idag i skolan gjorde vi lita anorlunda (stav?) saker, vi träffade våra nya klasskamrater som vi ska ha i 6an. Fast jag ska byta klass så jag försökte lixom inte bli vän med nån ny precis ... Fast nu säger Evelina att hon ska byta klass, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra ... Men skit samma! C; Imorn är det fest för min del, jag, Felicia och Diana ska ha en fest, för att vi sålde tidningar, då fick vi ca 500 kr för det! Så vi köpte godis, chips och läsk idag, och så ska vi köpa popcorn imorn! c: Förresten sry för att jag inte har bloggat mkt, jag har vart så trött att jag inte har orkat att blogga, men jag ska försöka bättra på det! Nu ska jag nog käka nåt, är så sjukt HUNGRIG! XDD kram

// MissLolu som älskar er!, puss puss ;** XDD

Av misslolu - 28 maj 2013 20:35

Av misslolu - 28 maj 2013 14:59

Idag i skolan hade vi bara idrott hela dagen, så det var sjukt tråkigt! Man skulle vart med på minst 2 grejer, men jag gjorde bara 1 grej :3 Längtar så mkt tills på måndag nästa vecka, för då öppnar Simba! (det är en som en jätte stor pool som man kan bada i på sommaren) Jag kan fota den nästa vecka! Så ser ni hur den ser ut! Imorn ska jag inte göra så mkt, elr jag ska ha skola men annars efteråt ska jag inte göra något, nu ska jag ringa min mamma och säga att hon ska köpa glass! ;33 kram

// Lolu ♥

Av misslolu - 27 maj 2013 20:07

Orkar inte blogga mkt idag, gör det imorn ist! ;)

Av misslolu - 27 maj 2013 07:20

Av misslolu - 25 maj 2013 21:04


  Sry att den blev sen men glömde bort hur man laddade upp den först! :)

Av misslolu - 25 maj 2013 19:09

Förlåt att jag inte bloggar mkt just nu, men datorn krashade (stav?) så jag kunde inte gå in på den. Men nu har vi lagat den! så jag gör frågestunden idag! den börjar 20:31! kram

// Lolu ♥

♥♥♥♥♥♥

Välkommen till bloggen!
scriptkoder.com

Just nu hör du mina favvo låtar! :D

Presentation


Tjenare Mustascho! ^^
Jag är en tjej som ÄLSKAR att blogga om mitt galna liv! ;33 Men nu får du läsa bloggen! ^^
som är där! --------->
Men om du vill läsa mer om mig klicka på "Visa presentation"

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni att åka till Gekås?
 Ja :)
 Nja :/
 Nej :(

En fin muspekare :)

Klocka :3

Kalender ^^

Vill du kontakta mig?

På Instragram heter jag,

MissLolu ;**

Jag har skype med, där heter jag oxå,

MissLolu ;**

Sen har jag Videofyme, där heter jag OXÅ xDD,

MissLolu ;**

Hej då! ^^

Följ gärna bloggen :3

 

Gästbok C;

Översätt ;33

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS

:)

:D

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards