MissLolu :3

Alla inlägg under juli 2013

Av misslolu - 23 juli 2013 23:55

Nu chattar jag med två super snälla tjejer på Kik! Dom heter Rabia o Medine, och dom är verkligen super snälla! Kommer chatta med dom hela natten asså! Elr .. Kanske .... Jag brukar somna vid telefonen men ... Skit samma C; förresten heter MissLolu på Kik! Nu aka jag fortsätta chatta med världens bästa Rabia o världens bästa Medine! Good bye! :3

Av misslolu - 20 juli 2013 18:56

Heej.
Idag var jag på stranden, eftersom det var 25 grader där jag bor! C; Och så har jag fått en ny cykel oxå, men den kan jag inte visa en bild på, för den är inne i garaget (stav?)
Men det är en damcykel i ljusblå (super gullig enligt mig!)
Men här får ni några bilder när jag var i skogen vid stranden!

Coolt träd elr vad? ;D

Av misslolu - 19 juli 2013 11:17

Av misslolu - 17 juli 2013 20:28

Hej mina fina läsare.
Idag har jag inte gjort så mkt, har bara tittat på tv och kollat på mobilen och så. Förresten jag fick en Iphone 4 för nån vecka sen, är super glad!
Och imorn ska jag åka till Falkenberg och köpa jätte stora glassar! (Det är ett speciellt glasscafé som säljer stora glassar) jag längtar jätte mkt!
Kram
// Lollo :3

Av misslolu - 6 juli 2013 02:08

Heej, nu skypar jag med världens bästa Maja, vi har gjort det ända sedan kl 22:10 så vi har skypat i flera timmar. Men det var allt, god natt! ;3

Av misslolu - 3 juli 2013 11:33

Nu var det flera veckor sedan jag bloggade ... Sorry för det, men jag har vart mkt med kompisar och åkt iväg och så, men nu ska jag börja blogga igen :) Men ibland så bloggar jag inte för att jag inte orkar, elr så är jag med kompisar. Men nu ska jag prata lite om dagen, idag ska jag åka till Gekås! Det var ca 2 år sedan jag var där, även fast det bara tar 30 min att köra ditt ... Haha :D Sen när jag kommer hem ska jag visa vad jag har köpt ;) Kram
Bye bye :3

;33

♥♥♥♥♥♥

Välkommen till bloggen!
scriptkoder.com

Just nu hör du mina favvo låtar! :D

Presentation


Tjenare Mustascho! ^^
Jag är en tjej som ÄLSKAR att blogga om mitt galna liv! ;33 Men nu får du läsa bloggen! ^^
som är där! --------->
Men om du vill läsa mer om mig klicka på "Visa presentation"

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni att åka till Gekås?
 Ja :)
 Nja :/
 Nej :(

En fin muspekare :)

Klocka :3

Kalender ^^

Vill du kontakta mig?

På Instragram heter jag,

MissLolu ;**

Jag har skype med, där heter jag oxå,

MissLolu ;**

Sen har jag Videofyme, där heter jag OXÅ xDD,

MissLolu ;**

Hej då! ^^

Följ gärna bloggen :3

 

Gästbok C;

Översätt ;33

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS

:)

:D

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards