MissLolu :3

Alla inlägg under april 2013

Av misslolu - 9 april 2013 17:47

Sry att ni nt fick se min bästis Eve idag ... vi kunde nt lägga upp bilder på hennes iPad :( men vi får göra det nån annan gång istället! c; men nu ska jag gå in på msp, så vi hörs kram // Lolu ♥  

Av misslolu - 9 april 2013 07:26

Heei!, nu sitter jag vid datorn och bloggar som vanligt! ;) om typ 20 min så cyklar jag till skolan :( ... men jag kommer blogga sen nån gång!, hoppas jag iaf! c; ha en toppen bra dag idag! kram // Lolu ♥   Nu får ni äntligen en bild på mig utan solglasögon! xD

Av misslolu - 8 april 2013 20:38

Jag tänkte att jag skulle ha en liten frågestund på fredag! ;) så om ni har några frågor så skriv dom gärna i frågerutan! ^^ skulle bli jätta glad! ;* hoppas ni får en bra kväll! kram // Lolu ♥   Rolig bild va!? XD

XDD

Av misslolu - 8 april 2013 20:19

Heej! för en stund sen så chattade jag med en tjej på msp som heter Zoe Zoe 25!, hon e bäst förresten! ;) så skriv vi lite om min senaste bild!, som vi tyckte va så rolig! XDD, här nere får ni se lite vad vi skrev! :)    Suddigt, men hoppas ni fattar! XD    Förresten ni såg min senaste bild?, när jag hade nåt svart på överläppen? XD det var en mustasch ring! XDD ville bara att ni skulle veta det! XD kram // Lolu ♥

Av misslolu - 8 april 2013 17:51

Tjena!, nu sitter jag vid datorn och skype:ar med min bästis Evelina, och så e jag inne på msp! ^^, och jag ska va med Evelina & Felicia imorn!, så ni får nog se Eve imorn tror jag! ;) förresten så om ni vill adda mig på msp heter jag Sötnos<'33 kram // Lolu♥  P.s Bilden asså! ;D Haha! xD   

Av misslolu - 8 april 2013 14:11

  Här e jag och min bästis Felicia!! ;3 men nu ska vi äta!  vi ses senare! ;3 kram // Lolu ♥

Av misslolu - 8 april 2013 07:13

Heii, nu ska jag snart cykla till skolan :c Men jag ville blogga lite innan jag drar! ;) Jag har nt så mkt att göra som vanligt! ;D men efter skolan ska jag va med min bästis Felicia! Ni kanske får en bild på henne senare!, elr nt! xD Vi ses senare! kram // Lolu ♥  

Av misslolu - 7 april 2013 21:04

Heei, nu sitter jag i soffan och tittar på tv, men snart ska jag gå och lägga mig! ;3 längtar tills imorn, mest bara för att jag vill träffa mina kompisar! :) men vi hörs imorn sötisar! :3 kram // Lolu <3

♥♥♥♥♥♥

Välkommen till bloggen!
scriptkoder.com

Just nu hör du mina favvo låtar! :D

Presentation


Tjenare Mustascho! ^^
Jag är en tjej som ÄLSKAR att blogga om mitt galna liv! ;33 Men nu får du läsa bloggen! ^^
som är där! --------->
Men om du vill läsa mer om mig klicka på "Visa presentation"

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni att åka till Gekås?
 Ja :)
 Nja :/
 Nej :(

En fin muspekare :)

Klocka :3

Kalender ^^

Vill du kontakta mig?

På Instragram heter jag,

MissLolu ;**

Jag har skype med, där heter jag oxå,

MissLolu ;**

Sen har jag Videofyme, där heter jag OXÅ xDD,

MissLolu ;**

Hej då! ^^

Följ gärna bloggen :3

 

Gästbok C;

Översätt ;33

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS

:)

:D

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards