MissLolu :3

Alla inlägg under juni 2013

Av misslolu - 20 juni 2013 11:52

Om ni har VideofyMe adda gärna mig där. Jag heter: MissLolu ;**
Men om du inte har VideofyMe, skaffa det! Fast man kan bara ha det till iPhone och Android telefoner, tror jag. Dessutom är det sjukt kul att göra videos där! (;
MissLolu säger Good bajs :3

Av misslolu - 17 juni 2013 18:54

Idag har jag inte gjort så mkt, jag har bara vart hemma och kollat på tv. Men imorn ska jag till Simba med Diana, ska bli roligt, tror jag :D Förresten jag har köpt sjukt snygga shorts på Ginatricot, fast dom kostade 349 kr, ni kanske tycker det är billigt för ett par shorts, men jag brukar köpa shorts för bara ca 100 kr ... Så det är lite skillnad, men aja, här får ni några bilder på shortsen. Kram

Av misslolu - 16 juni 2013 11:04

Jag tror att jag ska sluta blogga ... Men om ni vill se mina videos så kan ni skaffa VideofyMe på mobilen, men jag kanske bloggar ibland, det kan nog vara att jag inte orkar blogga ibland, så jag ska nog inte sluta blogga (; Men nu orkar jag inte blogga för nu har jag sovit över med Evelina och Felicia, men kanske bloggar mer sen, men vi ses. 

kram Lollo 

Av misslolu - 14 juni 2013 16:25

Målat mina naglar med detta nagellacket, som är orange, den heter 734 bird of paradise. (;

Av misslolu - 14 juni 2013 15:01

Fiskpinnar, stekt potatis och ketchup (;

Av misslolu - 13 juni 2013 20:36

Imorn är det skolavslutning! Jag är så glad, för att jag äntligen ska sluta i 5an! :D Det som är det bästa med sommarlovet är att jag kan blogga varje dag! (; Fast ibland kanske jag glömmer bort att blogga elr så hinner jag inte. Förresten var i stan i dag, fast inte med Embla, för att hon kunde inte, så jag fick åka ditt med Diana ist. Men det var kul det med, faktiskt ;D

Jag ska visa vad jag köpte antingen senare elr imorn, fast jag tror att det blir imon ist. Vi hörs imorn!

kram ♥

Av misslolu - 12 juni 2013 21:01

Jag tänkte ha en liten sanning & konsekvens på bloggen! Fast det är bara jag som ska göra sakerna då, det ni ska göra är detta: Ni skriver en kommentar där det står tex, sanning: vem är du kär i ? Och sen tex, konsekvens: ät en banan. Fattar ni? Det tror jag att ni gör! (; Bye!

♥♥♥♥♥♥

Välkommen till bloggen!
scriptkoder.com

Just nu hör du mina favvo låtar! :D

Presentation


Tjenare Mustascho! ^^
Jag är en tjej som ÄLSKAR att blogga om mitt galna liv! ;33 Men nu får du läsa bloggen! ^^
som är där! --------->
Men om du vill läsa mer om mig klicka på "Visa presentation"

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni att åka till Gekås?
 Ja :)
 Nja :/
 Nej :(

En fin muspekare :)

Klocka :3

Kalender ^^

Vill du kontakta mig?

På Instragram heter jag,

MissLolu ;**

Jag har skype med, där heter jag oxå,

MissLolu ;**

Sen har jag Videofyme, där heter jag OXÅ xDD,

MissLolu ;**

Hej då! ^^

Följ gärna bloggen :3

 

Gästbok C;

Översätt ;33

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS

:)

:D

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards