MissLolu :3

Alla inlägg under maj 2013

Av misslolu - 8 maj 2013 15:19

Igentligen skulle jag vart med Diana idag igen, men det gick inte att vara hos henne elr mig, så vi får göra det imorn ist. Och så ska jag sova över med Diana & Felicia på fredag till lördag, då ska vi sova i "Dianas" husvagn! ;) Så det är något att se fram emot! Ska snart skypa med Diana oxå. Gud var jag pratar mkt om Diana känns det som! x3 Men nu ska jag lyssna på lite musik, sen ska jag nog kolla på skor. kram

// Lolu ♥   

Av misslolu - 7 maj 2013 19:37

Idag har det vart sjukt varmt!!! Det var ca 30 grader ute så man svettades som bara den! ;) Och så var jag med en kompis som heter Diana. Vi var i "hennes" husvagn (fast det var sjukt varmt där med!) och så spelade vi fotboll. (Jag vann över Diana med 2-0 ;D) Men annars så har jag inte gjort så mkt. Snart mst jag göra mina läxor, mst kunna 8 europeriska länder och veta vad huvudstäderna är och var de ligger .____. Förresten skriv gärna en kommentar/fråga om ni vill om jag ska skriva nåt speciellt i bloggen! :) Men det är inget måste! Och tack så mkt alla ni som läser min blogg!, och hoppas ni fortsätter göra det! ;** kram
// Lolu ♥   Gjorde min deo lite snyggare för ett tag sen! XDD

Av misslolu - 5 maj 2013 08:30

Jag får fan panik!!!, vi ska uppträda idag i Halmstad arena! Och dom kommer filma och lägga upp det på youtube!!! Fast det är faktiskt rätt kul. Men vi kommer få träffa Erik Saade .... Woop woop .___. Jag gillar värkligen INTE honom ._. Usch .... Men nu mst jag käka frukost! Eller ... Vänta lite! Jag mst ju säga en sak till!! Det var awesome igår på festen hos min kompis! Vi kastade ner massa balonger från balkongen och sprang ut på gatan och jagade dom! XDD Men nu mst jag gå! ;) kram

// Lolu ♥

Av misslolu - 4 maj 2013 13:47

        Väska: är köpt på Kappahl för 99 kr.

Moustache tröja: är köpt på Kappahl för 129 kr.

Randiga leggings: är köpt på Kappahl för 129 kr.

Svarta shorts: är köpt på Kappahl för 149 kr.

Söt present påse: köpt på Glitter för 10 kr, jag har en present där i oxå.

Jag har köpt en sak till, men den är lite privat! xD

// Lolu ♥

Av misslolu - 3 maj 2013 19:09

Vem är detta?, den som först gissar rätt blir veckans blogg! ;) Ops! om du inte har en blogg så behöver du inte skriva svaret om du vet vad det är!  

Av misslolu - 3 maj 2013 06:18

Förlåt för att jag inte bloggade igår! Men min dator blev kaputt ;) Så då kunde jag inte blogga. Och idag ska jag va med 2 kompisar och sälja vår tidning. Det kommer bli jätte kul, tror jag iaf! C; kram // Lolu <3

♥♥♥♥♥♥

Välkommen till bloggen!
scriptkoder.com

Just nu hör du mina favvo låtar! :D

Presentation


Tjenare Mustascho! ^^
Jag är en tjej som ÄLSKAR att blogga om mitt galna liv! ;33 Men nu får du läsa bloggen! ^^
som är där! --------->
Men om du vill läsa mer om mig klicka på "Visa presentation"

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni att åka till Gekås?
 Ja :)
 Nja :/
 Nej :(

En fin muspekare :)

Klocka :3

Kalender ^^

Vill du kontakta mig?

På Instragram heter jag,

MissLolu ;**

Jag har skype med, där heter jag oxå,

MissLolu ;**

Sen har jag Videofyme, där heter jag OXÅ xDD,

MissLolu ;**

Hej då! ^^

Följ gärna bloggen :3

 

Gästbok C;

Översätt ;33

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS

:)

:D

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards