MissLolu :3

Alla inlägg under maj 2013

Av misslolu - 11 maj 2013 10:21

Har har inget att göra!! :C Vet ni något jag kan göra tills kl 13? Snälla skriv en kommentar!, jag mst göra nåt roligt! Och det mst jag göra nu!!!!! ;D ...... Förresten ..... LÄNGTAR SÅ MKT TILL IKVÄLL! Fast ni vet ju vrf, för jag har skrivet det i varje inlägg ... Sry för det! Men jag har inte så mkt å skriva om, så jag får skriva lite om å om igen ;) Ska äta frukost nu, har inte gjort det än även fast jag gick upp kl 6 och kl är halv 11 C; kram

// Lolu ♥

Av misslolu - 10 maj 2013 17:41

Jag tyckte att björnen var så söt!, så jag köpte den! ;*  

Av misslolu - 10 maj 2013 13:46

Nu är jag hos min farmor & farfar, just nu provar jag min farmors skor. Tycker att hon har super snygga skor! Men idag ska jag inte sova över med Felicia & Diana, för det gick inte. Men imorn ska vi sova över ist! ;) Fast hemma hos Felicia. Så det kommer bli kul! Här nere får ni se en bild på min farmors skor som jag provar! kram

// Lolu ♥   

Av misslolu - 9 maj 2013 18:16

Kom precis hem från Diana! Det var super kul, vi spelade wollyboll (stav?) och det var jätte kul! ;) Imorn ska jag som sagt till min farmor & farfar och sen skulle jag sova över med Felicia & Diana. Men snart ska jag käka middag! Ska bli gott, är super mega hungrig! ;3 kram

// Lolu ♥

Av misslolu - 9 maj 2013 08:13

Idag så ska jag sälja tidningar med Diana, det kommer bli roligt. Vi har ca 400 kr för att vi har sålt hemgjorda tidningar! Och imorron ska jag åka till min farmor & farfar och sen så ska jag sova över med Felicia & Diana samma dag! ;) Förlåt om ni tycker att jag pratar mkt om dom! men nu mst jag äta frukost, är jätte hungrig! kram

// Lolu ♥

Av misslolu - 8 maj 2013 19:12

Yummy yummy ^^ 

Av misslolu - 8 maj 2013 18:09

Idag åt jag fläskfile, ris och gräddsås! ;3 Woop woop ^^  

♥♥♥♥♥♥

Välkommen till bloggen!
scriptkoder.com

Just nu hör du mina favvo låtar! :D

Presentation


Tjenare Mustascho! ^^
Jag är en tjej som ÄLSKAR att blogga om mitt galna liv! ;33 Men nu får du läsa bloggen! ^^
som är där! --------->
Men om du vill läsa mer om mig klicka på "Visa presentation"

Fråga mig

34 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni att åka till Gekås?
 Ja :)
 Nja :/
 Nej :(

En fin muspekare :)

Klocka :3

Kalender ^^

Vill du kontakta mig?

På Instragram heter jag,

MissLolu ;**

Jag har skype med, där heter jag oxå,

MissLolu ;**

Sen har jag Videofyme, där heter jag OXÅ xDD,

MissLolu ;**

Hej då! ^^

Följ gärna bloggen :3

 

Gästbok C;

Översätt ;33

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS

:)

:D

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards